If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Според спецификациите посочени от производителя, такъв радиатор основно се монтира на 2.0 двигатели. Естествено, в сучая се забелязва и присъствието на термостат, управляващ потока в маслената магистрала към радиаторчето, което се намира пред предна дясна гума (от гл.т. на шофьора).
AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433 Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Има 1 вертикална колонка - на нея е хванат. Ако е удряна колата тази колонка се подгъва назад . Радиатора лесно се наблъсква с кал и преди лятото е добре да се измие. Ако се свали предната броня/ 2 болта горе, 4 отдолу и се издърпва напред/ има прекрасен достъп .
Ако има провиснала броня- страничните болтове - ексцентрични или са счупени или подвити .
Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S. Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)
Моята няма маслен радятор но съм решил да слагам. Даже започнах да сабирам части. Трябва да сменя и основанието на масления филтер. Много благодаря эа помоща и снимката.
До каква температура загряваш твоето масло. При мен лятото с извън градско каране с 4 човека и малко багаж с какане с120/130 км. си държи 100 гр. което ме претиснява до извастна степен.
До каква температура загряваш твоето масло. При мен лятото с извън градско каране с 4 човека и малко багаж с какане с120/130 км. си държи 100 гр. което ме претиснява до извастна степен.
АЛФА 155 1.8TS 94г.
Притеснява те, защото го виждаш. На друга кола няма да го виждап и ти е все тая... та по темата - виж данните на производителя и ще видиш параметър - визкозност при 100 градуса! Има и други дето пак се мерят на тази температура. Според мен това е нормално, аз в задръстване стигам и до 80 градско без да я напъвам. Ивънградското ми като теб е около 90-95 по уреда дето го позказва!
Даването на газ, води до пристрастяване! Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
За да не са сложили заводски радиатор , значи не е нужен....
Аз градско на натискане ( винаги си я карам в обороти ) не вдигам повече от 90....
Плюс това може да ти е заминал датчика а и маслото ако е по горещо от двигателя значи ще се охлажда от самия двигател.... Няма логика маслото да се нагрява много повече от двигателя.....
Ама за мен лично няма смисъл да си даваш парите и времето.....
Толкоз години е нямала радиатор и си е ОК
Comment